terug naar overzicht

NPO Radio 6
doelgroepanalyse

De belangrijkste kernwaarden van NPO Radio 6 zijn: Liefde voor muziek, Toegankelijk, Puur, Relaxed, Inspirerend, Jong, Social media. De Zwarte Lijst, North Sea Jazz en de Radio 6 Soul & Jazz Awards zijn de belangrijkste jaarlijkse events.

NPO Radio 6 Soul & Jazz was tot 2016 het publieke soul & jazz radiostation van Nederland.
Vierentwintig uur per dag de beste soul en jazz.
Van Miles Davis tot Caro Emerald en van Stevie Wonder tot Adele

Via een poster is de identiteit van de zender centraal gesteld wat dienst heeft gedaan als een brand manual voor de beleving binnen NPO Radio 6. Daarbij is een Prezi gemaakt vanuit interne marketing voor de zenderprogrammeurs, dj’s, redacteuren en andere productie medewerkers.

Werk van Inktvogel

De doelgroep

Radio met een Soul & Jazz hart

Uiting van de NPO Radio 6 luisteraar. o.a.: relaxed/ontspannen en even een moment voor jezelf in de drukte van alledag

in uitvoering van